Kemi hit och dit

Ja, nu har jag pluggat klart. Nu får det gå som det går helt enkelt. Orkar inte babbla mer om det här provet.

Ikväll var det dans, lika kul som alltid :) Skolan var lugn, fick stressa hem däremot. Men det gick helt okej. Hah.

Stackars dig Fannypanny :( Jag kan trösta dig med att säga, att jag och Emelie har börjat funta på hur din 18-årspresent-nalle ska se ut ;) Riktigt fin kommer den att bli! :)

Vi har som ny tradition, att i 18års present ska vi alla få en varsin nalle från en affär i Kista (Glömde totalt bort namnet nu) Man "designar" själv, dvs. Väljer kropp, fyller den med bomull(?) och lägger i ett litet hjärta, väljer kläder och accesoarer och kan även om man vill lägga in ett ljud ;) Hur fina som helst blir dom! :)
Elvis har redan fått sin, en liten Elvis blev det såklart ;)

image123

Frida

Kommentarer
Postat av: Fanny

Aaw, nu blev jag glaad =D längtar som en tok =D

2008-01-16 @ 23:54:17
URL: http://brunluggarna.blogg.se
Postat av: Elvis

och jag blev lessen:( aaaaaaaaw min nalle sitter här och längtar till sverige!

2008-01-18 @ 05:00:11
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0