Kina 07

I Somras bjöd mormor mig på en resa till Kina som varade i hela 11 dagar! Jag fick se så otroligt galet mycket att jag inte ens kommer ihåg. Det var himla roligt iaf, trots att jag hade en ganska så galen hemlängtan. Jag kommer aldrig att glömma den här resan! Tack mormor, för att du tog med mig ändå till andra sidan jordklotet :)

Här är iaf en video från när vi åkte "cykeltaxi" i hutongerna i Peking. Jag kände mig jätteelak som lät den stackarns mannen slita för att skjutsa runt oss, men det ingick i programmet vi följde (Vi reste i en stor grupp) Till råga på allt var han förkyld också.. Aja, njut av Peking ;)






Frida

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; roligt att du säger det.. ett hemma hos reportage kommer så frt jag får tid ;) håll utkik

2008-01-11 @ 23:21:43
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Sarah

Åh, jag vill också till Kina!

2008-01-11 @ 23:26:52
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0