Kind Of Sick

Nu har jag det bra. Jag sitter nerbäddad i soffan med mitt täcke, och har allt jag behöver framför mig, så jag behöver inte resa på mig en enda gång! :) Jag är sjuk, typ. Vet inte riktigt, mår inte helt hundra. Jag har näästan feber, vanligtivs är jag jättelågtempad, och nu är jag ganska högt, men under "febertempen" så jag vet inte riktigt om jag har feber eller inte.

Nåja, jag åkte till skolan idag ändå. Jag ångrade mig direkt, vad skönt det hade varit att missat fysiken. Haha!
Men nu är jag hemma och ska slappa arlset av mig.

Det är värst vilket babbel det blev om min "sjukdom" senaste inläggen, men det är det enda som jag kommer på att skriva om! :P haha

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0