Låååångt inlägg

Mahahaha bered er på ett jätte långt inlägg, fullt med massa oviktiga saker =D

Smartast är väl att börja med måndagen antar jag. Försov mig till skolan, eller jag valde snarare att inte gå upp. Trodde på något stört sätt att jag skulle hinna duscha, plus klä på mig och allt det på 15 min. När jag behöver ca 10 min i duschen.. Planeringen sprack kan jag ju meddela haha. Men snälla pappa körde mig till spånga så jag hann med bussen där iaf. Såg väl inte så rackarns pigg ut tyvärr, men orka vara snygg.
Fick träffa Frida igen, mihi =D Sötnos. Emelie var sjuk, dumma dig =( Värsta långt kvar tills jag får träffa er igen! =(

Skulle träffa Jenny sen, åka till tatueraren. Blev ett litet äventyr det där må jag säga... Min duuumma fråga till nissen i biljettluckan "Hej vilken buss ska jag ta för att komma till Solna station?" Observera att jag var på solna station redan... Hans blick var lite rolig haha. Kom fram till slut, mötte jenny och gick det. Hennes tatuering blev ifylld, det var riktigt coolt att kolla på! Gick på 10 min kanske, helt galet. Fick min uppritad sen, och den är så fiiiiiin. Jag älskar den så mycket. När killen kom ut med den första skissen kände jag typ i hjärtat "den här ska jag ha, den är min" haha ja, jag är nööörd.
Ska lägga upp en bild snart hihi =D
Fick även en tid på en gång, 1 februari ska det ske. Hade typ kunnat få tidigare, men dumma jag kläcker ur mig "jag kanske ska fylla 18 först hööhöhöhö"
Iofs är jag galet fattig för tillfället så jag hade ändå inte haft råd, men ändå.

Sov hos mr M, han körde ju fulingen att ringa mig mitt i natten, och jag är jävligt trevlig när jag sover, så jag kunde ju inte lacka sen haha. Låg och sov till runt 4 ungefär, då var det läge att börja göra sig iordning för kvällen.

Drog hem till Christer, som fyllde 20 grattis!, var där typ halv 7, hade det riktigt trevligt faktiskt. Satt och käkade lite mat och drack lite smått. Fick en ny bästa vän iaf, Christers underbart söta hund! Jag smälter så fort jag ser henne. Och hon älskar mig =D
Fick sällskap av Christian hem runt 11 tiden, skulle ju upp och jobba 7.45 på onsdagen, så det var bara att dra hem tidigt.

Igår fyllde Andrea 18 år! Grattis sötnos =D Och grattis till teoriprovet! =D
Jobbade innan, slutade 16 så då var det bara att springa och köpa strumbyxor och sen invadera omklädningsrummet på jobbet. Men sjääälvklart så funkade ju inte duschhelvetet!! Så fick panikringa Christer och "Hej, dum fråga men får jag duscha hos dig? Snälla?" haha. Så bara att springa dit och sno deras dusch. Gjorde mig även klar där, men sötisvovven ville leka haha. Så blev lite kluven där =)
Blev iaf klar, gick upp till v-by mötte brudsen och drog in till den stora staden och Fridays.
Blev lite springande inne i stan pga vi inte bokat bord osv, men sen fick vi iaf plats på första stället.
Och det var mycket mycket trevligt =D
God mat, trevligt sällskap och så blev det inte så galet dyrt heller =)
Andrea drack sin första drink, YEAH! Jag betalade ;) haha
Gulliga personalen bjöd Andrea på en efterrätt och ballonger också, helt sött =D
Ballongerna drog vi sedan i oss på tunnelbanan, körde en smurfversion av Ja må hon leva haha

Torsdag då.. Varnade faktiskt för långt inlägg, så skyll inte på mig! haha
Mamma kom och hämtade upp mig imorse, hade snoozat liiiite för länge så jag orkade inte duscha eller nånting. På med kläder så var jag klar. Vi gick runt lite i barkarby outlet, köpte inget för jag är ju som sagt fattig haha.
Men på Ikea köpte jag ett påslakan så jag kan byta på mitt megastora täcke =D=D

Imorgon ska jag sooova. Sov inte så jätte bra hos Mr M, fick ont i ryggen =(
Funderar även på att träna på vår nya träningsmaskin, monterad för mindre än 10 min sen ;)
Nu jääävlar ska jag bli fit inför sommaren!
Ska även jobba ett par timmar, sen kommer Amanda hit. Kommer nog bli riktigt najs, inte träffats på år och dar. Och nej, nyår räknas inte. Känns inte som om diskussionerna då var särskillt djupa... Haha

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0