Lajdidaj

har klockan varit kvart över 11..:P Vad ska man nu göra? Jag har finslipat lite på uppgiften jag höll på med igår. Så nu är den väl helt ok ändå.

Hoppas dom inte går igenom allt för mycket i skolan.. jobbigt att hamna efter redan första dagen.

Klockan 13.50 ska jag titta på reprisen av OneThreeHill. Men vad ska jag göra tills dess? Blöööö

Hmm jag kan titta på Mulan! Blev sugen att se den efter Disney On Ice :P Men då måste jag flytta får VHS och byta sladdar och hålla på.. jobbigt värre.

Aja jag lär väl komma tillbaka lite titt som tätt här idag, har ju inte så mycket annat för mig som sagt. :P

Tudiluu
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en supermysig dag! :)

2008-01-07 @ 11:51:52
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0