Ligger för döden, nästan iaf

Jag är så sjuk så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag har seriöst inte mått såhär dåligt på flera flera år.
Kände i måndags att det började göra ont i halsen, men trodde det bara skulle bli en liten förkylning eller liknande.

Vaknar på tisdags morgonen av att en från jobbet ringer och ville att jag skulle komma upp. Hon hade missat att jag redan var uppsatt. Låg seriöst vaken i en timme och snyftade för mig själv för att halsen gjorde så stört ont! Jag är en sån som inte brukar må så dåligt när jag är sjuk så det här är helt stört. Tänkte iaf försöka komma iväg till jobbet, jimmy var också sjuk så visste att det skulle vara kaos. Men efter att ha varit på väg att svimma tre gånger insåg jag att det inte var någon ide. Ringer mamma och typ grinar som en liten bäbis haha. Blev att gå och lägga sig igen, tror inte jag var vaken mer än 5 timmar det dygnet.
Var uppe ur sängen kanske max 4 gånger, var helt beroende av mobilen då jag ringde efter jimmy så fort jag ville ha något haha. Vadå diva? (A)

Samma sak idag, har kanske lite mindre feber nu bara. Igår var jag en enda stor feberfrossa, så skönt att slippa det iaf. Men halsen gör fortfarande lika stört ont, går inte att svälja. Har ingen aning om vad som är fel, känns inte som någon vanlig förkylning direkt. Ska iväg till vårdcentralen imorgon tror jag. Känns inte som att kroppen pallar fler såna här dagar. Var precis uppe en stund, skulle gå och hämta glass i källaren. Och benen skakade som fan av den lilla ansträgningen. Måste liksom samla kraft för att orka lyfta på huvuder och rätta till kuddarna...

Med det här skulle jag vilja få fram; TYCK SYND OM MIG!!!

Skriver om någon dag igen, om jag överlever vill säga ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

aaw nutte :( krya på dig babe

2008-01-17 @ 16:29:23
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0