Mätt och glad

Kom hem från Andrea för kanske. Hrm, 40 min sen. Eller jag har ingen aning, jag har varit hemma ett tag iaf haha. Det var jätte mysigt med fika, tack så mycket! Söta Andrea hade bakat en sockerkaka, mycket gott! Och så pepparkakor och varm choklad till det. MMM! Kanske inte den bästa frukosten, men en av dom godare ;)

Satt och snackade massa skit i 3 timmar ungefär, alltid lika kul och skönt att babbla med er =)
Började planera Andreas 18-års dag också, hon fyller år på onsdag. Yeey! Då ska jag, Andrea, Malin, Issa och Emilie gå ut och käka på Fridays. Dessutom ska jag köpa den första alkoholhaltiga drycken till Andrea! Stort ögonblick ;) haha
Kommer nog bli skit kul tror jag =D

Ja, Disney igår var helt underbaaart haha. Satt och kollade igenom alla 300 bilderna från igår, och blev nästan lika glad idag haha =D. Dock kände man sig liiiiite utanför där. Bara halvmeters människor eller 40plusare ungefär =p Men det var kul! Tack Frida och Emelie för att ni ville följa med =D

Jobbade innan, det var jobbigt >.< Nästan så att jag saknar att plugga! haha fast när jag får lön lär jag ändra mig ;)

Jag är helt förstörd, jag har bara 39 kr på kortet! Vad fan har hänt liksom?!?! Jag har inte haft under 1000 kr på ett år ungefär. Blir lite ledsen i ögat här faktiskt =(

Lyckades tabba mig rejält igår haha. Orkade inte ladda mobilen under natten, så jag tänkte ta med laddaren till jobbet och ladda där. Självklart glömde jag laddaren, plus diverse andra saker. Men trodde det skulle lösa sig iaf, jimmy skulle komma upp med den sa han. Men han kom inte förän jag var tvungen och dra! Blev lite jobbigt där ett tag. Kommer på den smarta iden att stänga av mobilen... Hrm, det var inte så smart kom jag på några timmar senare när jag insåg att jag inte kom ihåg min pin kod! Då blev det jobbigt haha. Ringde kundtjänst och bla bla, dom kunde inte ge ut min puk-kod eftersom robin står för abonemanget. Men hallå?! Jag är hans syster vafan.
Blev till o rota bland en massa papper tills jag hittade puk-koden. Vart lite svettigt där ett tag, jag lever genom min mobil typ haha ;)

Hm, är skit trött verkligen, blir nog att sova tidigt ikväll så jag orkar jobba imorgon.
Jag är fortfarande helt sällskapssjuk, vet inte vad det är med mig! Så fort jag är ensam blir jag helt hoppig och pipig typ haha. Någon som är frivillig till att underhålla mig? haha

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0