Min björn! =D

Lördagen var också rätt spännande haha. Var på Spången hela kvällen, och hade riktigt roligt! Träffade på en tjej från jobbet, Elin så hon och jag röjde galet haha. Kalle 29 år var även också där haha helt pinsamt. Blev lite läskigt på slutet, men det kanske man inte ska prata om. Var även en stund på Caledonien, följde med Katta och Ellen in där, dom skulle ta en öl innan pendeln gick. Skulle egentligen ha mött upp dom i stan sen, men jag orkade inte åka nånstans. Drog sedan på efterfest i råcksta. Hrm, jaa. det var mindre kul. En av tjejerna spyr järnet så stämningen var lite tryckt =p Vid 3 tiden kände jag att jag ville hem till min säng och lita makaroner.

Sagt och gjort, vid 4 på morgonen ligger jag nerbäddad i sängen, med en skål makaroner som sällskap. Undehöll Elvis lite också tydligen hahaha =D

Sov riktigt länge på söndagen, det behövdes. Galet vad min kropp är sliten just nu. Söndagen åt jag bara och pluggade lite. Galet vad mkt makaroner jag ätit den här veckan haha. MUMS I MAGEN =D

Jag fick min björn idag! Jag är så kääär. Helt underbart jävla söt! Riktigt rosa och tjejig, så som det ska vara =)
Elvis, ska våra björnar göra småbjörnar? ;D

Skolan var lite halv seg, var så äckligt trött så jag orkade inte kladda på smink innan så det ska jag göra nu innan jobbet.
Ska även förbi banken och fixa mitt bankkort så jag kan börja handla på internet ;)
Efter jobbet ska jag hem till Dennis, äta pizza och kolla på disney film. Känns som om mina bröder känner mig rätt bra ;) haha

 Bara för att min födelsedagstårta var så fin =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0