Min väckarklocka

Sitter och smaskar i mig mörk choklad - en stooooor favorit! Samtidigt som jag tittar lite på AgeOfLove! Hihi, är lite kul att titta på det. Det störda är att man inte ser skillnad på 20-åringarna och 40-åringarna! Vill också se sådär snygg ut när jag närmar mig 50! Haha. Fast dom kanske trixar lite med botox och sånt.

Under hela detta läsår har jag använt mobilen som väckarklocka av den enkla anledningen att batterierna i min vanliga väckarklocka dog, har inte haft några batterier att byta med förns nu. Och det är allt på tiden! Börjar tröttna rejääält på att skynda mig upp ur sängen varje morgon till en stigande melodi. Jag har saknat min fina lugna harmoniska melodi... hörrm, rättare sagt galna schweitziska marshen eller nåt sånt. Haha den är störd! Men jag älskar den ungefär lika mycket som jag hatar den. Har haft den så länge jag kan minnas och vill inte göra mig av med den på ett bra tag! :D Ett undantag är om (*PEPPARPEPPAR* TA I TRÄ!) Frida skulle , för hon har sagt att hon vill begravas med den! Men det får inte hända.

Haha oj.. det blev en lång text om min väckarklocka men det är den värd! Skulle kunna skriva ännu mera men jag ska skona er från det. :P

Nu måste jag ju visa en bild på den också =)

image114image115

♥♥♥♥♥

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0