Morn' morn'

Den där träningen för rumpan funkar verkligen!! Eller det vet jag ju inte än.. men jag har träningsvärk! Snacka om pain in the ass! Hahaha! Man gör 5 olika övningar i 1 minut vardera, alltså sammanlagt 5 minuter. Efter andra övningen var jag helt slut! :P Det här ska jag fortsätta med!! Tar ju inte alls lång tid! :D Wohoo

Idag vid 5 ska jag iväg och fira en kompis som har fyllt 17 (förra året), och det bjuds på middag och lite sånt. Trevligt trevligt. Ska nog göra "rumpövningen" innan! Hihi

Juste, jag har ju glömt säga vad jag tyckte om Disney On Ice. Det äääägde! :D Hahaha. Jag var på det någon gång när jag var liten med mamma, men minns inte så himla mkt från det, bara skönheten och odjuret, att man fick en ros och åt is :P Och ja Frida, jag vinkade till Alladin denna gång.. hahaha. Det var en reflex, armen bara flög upp. Kände mig som 7 år igen! :D Härligt!

Oh.. jag drömde att det var måndag kom jag på och helgen hade bara flugit förbi, tur att det var en dröm!!

Trevlig lördag!
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Elvis

haha "pain in the ass"!! :'D

2008-01-05 @ 21:02:53
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0