Nånting

Mörr, har skrivit om början på det här inlägget tre gånger nu, fan vad svårt det skulle vara då! haha
Tänkte skriva lite om gårdagen.. Hm, kom in på Spången utan problem. Körde på den här "Men han har mitt legg hemma men jag looovar att jag är över 18" Träffade en hel del jag kände, satt med Christer och hans gäng för det mesta. Riktigt trevligt. Stötte på en del personer man kände igen osv. Gjorde en grej som kanske inte var det smartaste draget från min sida, men vafan. Orka bry sig. Drog väl därifrån runt 2 tiden, var en del strul innan osv. Fick sällskap av Christian, Christer och någon snubbe från v-by skola. Fick höra ännu lite mer skit om A, jag blir så trött. Vad fan tänkte jag med?! MAAH. Men men, inget att göra åt nu iaf.
Mr M ringde mig sen och ville att jag skulle komma till honom. Sagt och gjort, han kom och hämtade mig runt 3. Han lurade i mig ännu lite mer att dricka så jag somnade rätt fort haha. Roligt sällskap man var då.. Haha och förlåt för att jag dreglade ner din kudde ;)

Vaknade inte så sent ändå, runt 2 tiden. Låg och drog oss lite innan jag var tvungen att börja göra mig iordning. Skulle till Mamma och käka middag med bröderna. Fick skjuts upp till vby av M så det var najs. Där hämtade Robin mig, vilket var heelt okej ;)

Käkade hos mamma osv, tog ner hennes gran typ. Rätt roligt ändå. Får väl ta och offra mig och vara där ibland. Fast det suger, är väldigt anti mamma just nu. Men det går nog över nångång haha ;)

Skola imorgon, och dumma jag har inte gjort läxan! Fyyy mig! Men Frida hade inte heller så då är det okej =D

Efter det ska jag möta upp Christer och min nya bästa vän, hans vovve Holly =D Vi ska väl ta en promenad eller något. Skönt att få röra på sig lite.

Tänkte lägga upp lite bilder snart också, snäll som jag är ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0