Nej vet ni vad!

Neej, varför sitter jag här för? Har jag verkligen iinget annat för mig? Jag blir så trött på mig själv ibland, när jag vandrar från dator till en annan dator, till tvn, för att sedan gå tillbaka till datorn. Jag har inte ens ngt att göra nu, förutom att blogga då. Jag är trött, och uttråkad.

Usch, vilket deprimerande inlägg. Fast titta, nu hände en liten rolig sak, kanske blir värt att stanna vid datorn ett tag ändå ;)

Haha, alltså. Jag vet inte ens vad jag skriver, seriöst. Det är blåsan på tungan som talar, HAHAHA. ÅH NEJ, nu blev jag övertrött, ni som känner mig vet hur jag blir då. Knäpp, överdrivet skrattig, otydlig. Denna glädje övergår sedan till en nedstämdhet som heter duga. Men just nu är jag ganska glad, trots att jag klagar på mitt The Sims spelande, hahah, jaa jag spelar the sims ibland!

Förlåt förlåt för flummet = ffff = Frida, over and out!



P.s. Jag är Mycket väl medveten om att Frida, over and out inte innehåller fyra f. Ursäkta för detta, och att jag faktiskt skriver det här. D.s

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha fluuuuumboll!!

2008-01-14 @ 23:00:47
URL: http://brunluggarna.blogg.se
Postat av: Elvis

jag håller med emelie:P hahaha

2008-01-15 @ 04:50:02
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0