Nyår

Hmm, ja vad ska man säga om mitt nyårsfirande...
Det började bra, fick i mig lite champagne osv här hemma så jag var lite smyglullig när jag och bror vandrade upp till centrum tillsammans. Hans avskedskommentar var lite söt "Om det blir något problem kommer jag på två sekuner! Kom ihåg det!" Aaw, bröder är gulliga ibland.
Möts av en tokglad amanda och så Jerry och Benny. Drog till Alvik, det var väl sådär. Jag var fan äldst där! Det har nog fan aldrig hänt mig förut.. =/ Jag blev pruttfull, som planen var. Men det blev lite för mycket faktiskt. Började ta det lungt runt 11 typ. Halv 12 får jag och Amanda den strålande iden att dra till grimsta (?)
Kom till v-by precis vid tolvslaget, det firar vi två med en kisspaus.. Hrm.. Vandrade till grimsta, tar typ 40 min innan Joppe hittar oss. Och då har jag hunnit bli både kall, otaggad och illamående. Så efter lite "jag vill heeeeem" så fick jag faktiskt gå ;) Rullade in runt halv 2-2. In i duschen på en gång och reda ut mitt trassel till hår.
Jag hade faktiskt fluff hela kvällen!! =D
Inser att jag under kisspausen i v-by på något sätt lyckats ramla i lite hundbajs, så min klänning var jaa.. Jävligt äcklig rent ut sagt. Jävla hundar att bajsa på offentliga platser ;)

Får en massa samtal från en full och glad Christer när jag försöker sova så sött som brölar om att jag skulle komma dit. Men nepp, är mina sovfilifjonker på, då stannar dom på!
Fick även prata en massa med Christian, Joppe och Amanda. Lite trist att jag inte följde med, men när jag är otaggad är jag inge rolig att umgås med. Sängen var bättre =)

Vaknar till liv runt 4 på eftermiddagen, känner mig lite sliten och insåg att det här faktiskt fick bli en Potter dag =)
Så Potter är utläst nu, tragiskt men sant. Blev fan lite sur över vem det var som dog, trodde det var någon viktigare ju!! Haha nu kanske jag kan börja ha ett liv igen ;)

Ja, som ni märker var mitt nyår rätt b faktiskt. Men det är smällar man får ta.. Nu är det bara att ladda upp inför min 18-års dag, som ska bli fan så mycket bättre!! =D 22 dagar kvar!! Yeeey

Hoppas ni andra hade en bra ikväll igår, och att 2008 kommer bli ett strålande år ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv, och äta glass ;) haha
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0