Professor Emelie

Sicken lång dag det blev. Slutade 11.40 men kom inte hem förns 6-halv 7. Det enda jag har gjort förutom skolan då är att gymma.. och äta en macka. Men vi stretchade rätt så länge.. Mina beeeeen, om jag inte blivit vigare nu så vet jag inte vad. Pain! Jag kom på hur man skulle göra på en viss maskin också, och jävlar vad den blev jobbig!! Haha, jag som tyckte den var aslätt men nejnej, så fel jag hade.

Hihi, vi har en flummig lärare som undervisar i bla svenska. Jag satt med Tobbe och Rawand och käkade och snackade en del, vi vart typ ensamma kvar till slut. Och så mitt från ingenstans dyker Maggan (flummiga läraren) upp och säger: "Emelie.. du ska bli professor i fysik! Jaa, du skulle passa som det." Och jag sitter där som ett frågetecken. Ba, "ööh va?" Och så frågar hon en annan snubbe som går förbi: "Visst skulle hon passa som professor i fysik?" Snubben tittar på mig och börjar nicka medstämmande och säger sedan: "aaa.. Jaa det skulle hon." Maggan: "Ja du ser, han har alltid rätt." Jag sitter fortfarande som ett frågetecken och en aning chockad över "påhoppet".

Haha, jag vet inte vad jag ska tro om detta.. hon är ju rätt flummig.. men hon skulle ju inte säga nåt sånt utan anledning liksom. Det kanske är ett tecken från ovan! Jag ska bli professor i fysik! *hosthost* ska bara klara de båda livshotande kurserna först.. (Fy A+B)

Det påminner mig, jag har en läxa att göra i just fysik!

See ya!
/Emelie

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0