Prutt

Ursäkta men faaaan faaaaan faaaaaaaaan! Jag som var så smart att jag kopierade mitt inlägg men tror ni inte jag kopierar över det eller!?!?!?

Hrm..
så nu har jag lugnat mig lite. Men tro inte att jag tänker skriva om. Jag som hade lyckats skriva ett rätt najs inlägg för en gångs skull. (Försöker jag intala mig själv iaf)

Jaja.. kan väl iaf säga att nackspärren börjar mjukna lite, så länge jag inte gör någon snabb rörelse eller tittar för långt åt vänster går det bra.

Haha ursäkta igen för utbrottet. Var tvungen att få ut min ilska. (skrev lite värre saker först, men njaa det kändes bara rätt för stunden, inget man publicerar liksom)

Ha en bra kväll!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0