Såhär en söndagskväll

Hallå där köp blåbär, hallå där många gånger köp långkalsonger!

Helgen var lugn, i Fredags var jag iväg till skolan för att hämta böcker, sedan på kvällen kom släkten och firade kalas. :) På Lördagen kom Tobbe och vi spanade United match, han for hem idag vid 17 efter vi ännu en gång lyckats att göra abslout ingenting! haha, men man behöver slappa när man sliter ut sig så jävla mkt i skolan.
Sen var jag ensam, då blev det att titta på The Omen på kanal +. Den var väl sådär, slutet sög. Och sen blev det liite plugga, och suprise, nu sitter jag här!

Jag tycker det är trist med det här "vår"vädret mitt i januari. Visst, kyla suger osv osv. Men vafan, när det ändå är januari kan det vara lite snö och några minus. Jag hatar "vår"vädret mest för att jag tänker att det har med klimatförändringen att göra, usch. Annars är ju vår myyycket trevligt! Någon som tycker som jag?

Nä, om man ska ta och utföra sin vanliga bloggrunda för att sedan återgå till pluggandet.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0