Slappt och isigt

Min nyår var mys. Jag spenderade den i ensamhet med Tobbe, vi tittade på filmer och åt kräftor. Vi tolv gick vi ut och tittade på raketerna såklart ;)
Sen har jag varit hos honom ända tills idag. Det blev några timmar, tillochmed några år ;) maha. VI gjorde absolut ingenting, tittade på sagan om ringen filmen. Haha, det var jättelänge sen jag såg den. :)

När jag for hem träffade jag Sarah på busshållplatsen, det ledde till att hon kom till mig på te besök, vi drack hela tre koppar var! Chai-, Kiss me Kate- och något-som-vi-hade-hemma-som-var-jättegott te! :)
Vi missbrukade även hennes Systemkamera! Jag älskar såna! Dom är så härliga :)
Sen gick vi ut och vandrade i vårat mörka område. Vi sprang och skrek för det mesta, jag "såg nån i skogen". Och så gled vi nerför våran backe, det är så isigt nu! Snön kommer nu liksom, när vintern lika gärna kan dra åt helvete, för att den inte har kommit. Dumma :(

Men nu ska jag nog ta och sussa, imorgon blir det Disney On Ice! :D Det ska bli nedrans skojj måste jag säga :D Mihi! Längtar tjejer;)


Godnatt!
Frida


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, det var mysigt att träffa dig, även om det var lite läskigt att gå omring med dig i området nu när det är mörkt och allt. :D Mer temys för vår del (jag tar med kameran!). Hoppas du får det bra imorron, ska försöka lägga upp bilderna också! Puss

2008-01-03 @ 00:38:41
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag la upp ett litet foto på dig, hoppas att det är okej :) Puss! (hoppas disney on ice är som förväntat!)

2008-01-03 @ 11:40:26
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Elvis

aah hoppas ni får kul på disney on ice!
fick mitt PAKET IDAG :D:D:D wiiie ni tjejer är helt för härliga ;P aline diggade skarpt plåstrena haha! jag måste nog skada mig illa kvickt maha;)
LOVE U

2008-01-03 @ 21:26:18
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0