Smart drag

Klockan är halv 12 och här sitter jag. Första skoldagen för året imorgon.. Lär knappast vara utvilad. Måste upp halv 7 för att fira brorsan som fyller 19 bast den gubben. Som tur är så är vi lediga på tisdagar den här terminen! Kan sova ut imorgon alltså :)

Anledningen till att jag sitter uppe så länge är för att jag försöker bli klar med en uppgift. Och jag är väl typ klar nu.. Säger vi.. Så nu kan jag gå och sova! :D I hela 5 timmar!! (lär ha svårt att somna som vanligt)

Aja, jag får ju som sagt sova ut imorgon ändå. =)

Nattinatti
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Ella

svar: Haha jo vi fick den nyss och jag är överlycklig, men du känner säkert någon liten pirat som kan trolla;)

2008-01-07 @ 00:13:19
URL: http://ellameh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0