The Fellowship

Jag blir faktiskt impad av det du skriver Frida. Själv kan jag inte ett piss.. Klockan är 3 och jag har inte ens öppnat böckerna! Vad har jag gjort istället? Joooo jag har tittat på Sagan om Ringen! Shit pommes vad det var länge sen, flera år typ. Blev sugen att se hela trilogin när Frida sa att hon och Tobbe hade sett dom. Jag var ju helt galet besatt förut.. stört. Men jag tycker inte vi behöver ta upp det någe mer. Höhö. Men filmerna är grymma det kan man inte komma ifrån ;) Ska se de andra två nästa gång jag får tid. Mamma blev också sugen att se resten nu, och vem blir inte det?

Nej
men om man skulle ta och börja plugga någon gång då så man får det ur världen.

Lycka till Friiiidis
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till du också!

2008-01-15 @ 15:18:06
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0