Träningsvärk som heter duga!

Ja fy bubblan mina stackars framsidor av låren! Dom är heelt förstörda, jag har aldrig haft sån träningsvärk där.
I Tisdags var jag och gymmade, (efter åt jag med Tobbe på Burger King, scch! ingen behöver veta! ;) ) Ja, då hade jag lite ont i rumpan dagen efter, på kvällen då blev det dans. Och vi har ny lärare, och jäädrar vad vi körde ben då alltså, så idag var jag körd. Tror ni inte att jag går och gymmar då eller? JO! Så till råga på allt så har jag säkert ÄNNU mer träningsvärk imorgon..

Jag tror även att jag håller på att bli sjuk. Jag både vill och inte vill. Vill missa fysiken imorgon, men inte vara sjuk till helgen. Haha, får väl ta det som det kommer. Just nu är det så att jag fryser häcken av mig, och har tendens till huvudvärk. Plus att idag var jag lite sådär, hej jag gråter till vad som helst. Höll på att börja när jag berättade för min lärare, som tänkte låsa upp till klassrummet och släppa in mig tidigare, att jag inte ville komma in tidigare, jag skulle faktiskt sitta där i 2½ timme, och det räckte. Då var det nära till tårarna, hemska jag, men så brukar jag bli när jag inte mår bra :P.

Där blev det mkt snack om min hälsa.. Men visst är jag duktig som tränar? ;)

Och jag såg på Kanal 5 att Gossip Girl ska börja sändas. Yay säger jag! Jag har läst en bok bara, men den var bra. Har stora förhoppningar på serien :) Någon mer? :)


Kommentarer
Postat av: Elvis

kan bara säga... maha! gossip girl började typ i oktober hos oss, och den är jättebra;) även om jag är seg nog att inte följa den... pallar inte följa nåt tv-program:P

2008-01-10 @ 22:10:28
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0