Tröttare än tröttast

Morr, jag är så trött så jag blir galen. Jag vill ha en varm säng och sovsällskap! Ge mig =(
Kunde inte sova igår, det sög. Somnade runt halv 5, och skulle upp halv 7. Nu kanske ni börjar förstå varför jag är äckeltrött.. Upp och jobba, var allmänt jobbigt.
God lunch blev det iaf, med trevligt sällskap =)
Herr städare i v-by hus var på mig igen, han är läskig!! haha

Slutade fyra, började vandra hemåt och ringde Christer. Rätt trevligt att snacka med honom igen, i nyktert tillstånd vill säga. VI snackade nog en 3 timmar tror jag haha. Och det spårade ur liiiite. Inte bra att vara övertrött haha.

Jag ska snart tvätta bort sminket, röja ur min soffa och sätta på en kärleksfilm. Jag lär dock somna rätt bums, men det är najs ;)

Imorgon är det Disney on ice!! Ooh vad jag har längtat! Ska bli så kul =D Tragiskt nog kommer jag nog ha roligast där haha. Bland alla knodds =D

hmm, jag orkar verkligen inte skriva något mer. Ska upp och jobba imorgon IGEN! Hej, jag skulle gärna vilja ha ett liv? ;P Men pengarna är iofs najs..

Godnatt alla! ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Elvis

hjärtat klarade sig finfint och funkade på första försöket=) jag har redan kokat det en gång, redo att användas imorgon bitti när jag ska på träning:D
puss

2008-01-04 @ 04:18:18
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0