Två Torn och nördar

Frida har just lämnat mig (från msn) så nu sitter jag här aldeles ensam och övergiven..

Men iaf! Nu hade jag tänkt ladda mobilen med ny fräsh musik! Härligt. Igår gjorde jag allt utom väggarna såklart. Det kommer när det kommer.. Istället tittade vi på andra filmen i trilogin: The Two Towers! Fanny, du är inte ensam om att vara nörd av olika slag, haha. Mina kunskaper om dessa filmer gör sig påminda vid varje scen ungefär. Alla brutna ben, alla slumpmässiga idéer som blev verklighet.. Jag ska inte rabbla upp allt här, det räcker med att jag plågar familjen.

På tal om
familjen och nördämnet. Vi är handbolls-nördar (enligt Frida). Men ett EM kan man faktiskt inte missa. Jag spelade själv handboll ett ganska bra tag men slutade för jag kände ingen motivation till att fortsätta. Det händer att jag saknar det ibland.. Mest att göra mål. Det var en härlig känsla =)

Nu ska jag återgå till musiken. Trevlig dag!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0