Veckans profil?

Hej Emelie!

Som du kanske sett har vi på vår externa hemsida ett inslag som heter Veckans Profil. Där finns en liten intervju med elev eller personal på skolan, samt bild. Detta uppdateras varje vecka, och jag undrar nu om du är intresserad av att vara med?


Say whaat? Haha, för det första har jag ingen aning om vart detta inslag är någonstans eller att vi ens hade ett sånt. För det andra, väljer dom slumpvis, eller finns det en anledning till att jag ska vara med där? I så fall känner man sig ju lite hedrad, kanske även en aning nördig men vafan. Jag måste ta reda på mer om detta..

Nu ska jag strax dra till dansen. Utan Frida! :O Leeeeskigt, haha

Ha det bra
/Emelie


Till mina bloggarkolegor: vad ni är dåliga på att uppdatera!! Kom igen nu!! Okej Frida har en anledning, men ni andra två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0