Videor!

Tänkte lägga upp två videor här. OM jag kommer ihåg hur man gjorde haha.
Har även lagt upp en massa bilder från Disney on Ice som vi var på, i min bilddagbok.
http.//Faannyh.bilddagboken.se

Vet inte riktigt vad jag gjorde där, men hoppas det funkar haha

Videor var det ja. Första är också från disney. Ville lägga upp slutscenen, men den var för stor för youtube. Någon som vet vad man gör då?
Så länge får det bli en film från mitten av showen istället. Och ja, det är jobbigt med ljudet. Min kamera är inte gjorde för att filma så mkt =p






Här är videon från när vi åker hem efter att ha firat Andreas 18 års dag. Bra sällskap och helium, då kan det sluta såhär haha. Jag är den som sjunger sist av allt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0