Vill jag ha en kaka?

Golvet börjar faktiskt bli fritt på kläder nu, galet skönt! Sen att soffan inte syns längre är en annan sak haha. Golvet är ju faktiskt fritt ;)

Pluggat, hrm jaa.. Jag har läst sidorna i boken, och anteckningarna och insett att det här är jätte tråkigt! Och min hjärna inte alls vill lära sig det här. Får väll göra ett nytt försök imorgon efter jobbet eller nått.

Sitter i min säng och typ dör av tristess. Jag veeet verkligen inte vad jag ska göra. Plugga är tråkigt, kolla på film är ensamt, städa suger.
Mitt upp i allt så kände jag "En kaka vore gott" Men då kom faktiskt motfrågan på en gång; Vill jag verkligen ha en kaka?
Och det hela slutade med att jag tog en apelsin istället.
Men jag vill fortfarande ha en kaka! haha och så gör det ont i läpparna nu av apelsinjäveln! Jag skulle ha tagit kakan hahaha.
Dock måste man väl börja tänka på beach 08 snart.. Man ska ju satsa lååååångsiktigt eller vad alla muppar snackar om.

image127

Skåningen har börjat höra av sig igen! Lääskigt =p haha

Näe, kanske skulle göra något vettigt istället för att sitta här.. Byta lakan kanske..
TRÅÅÅÅÅK
Hatar när alla andra har ett liv medans jag sitter här med min jävla halsfluss och spyr på cellernas jävla organeller!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0