Hej hej..

Ja jag lever.. Det är bara det att jag inte orkar skriva. Men nu ska jag det. Haha.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt sen sist.. Inte så mycket :P haha. Jobbar och knegar gör jag, 52 timmar ska jag jobba nu i veckan. Woho.. Men det går bra faktiskt. Har himla mycket koder i huvudet måste jag säga. Och ont i ryggen får jag också.. Jag älskar kunderna som lägger streckkoderna rätt, och som inte staplar höga berg. Och som är trevliga och hälsar istället för att bara mm:a när jag hälsar. Så gör detta, så gör du en kassörskas dag! ;)

 såhär "het" är jag på jobbet ;)


I Fredags var det party. Det var kul faktiskt, och jag mådde bra dagen efter ;) Jag tom cyklade hem på morgonen (läs kl 14). Sen på kvällen på lördagen kom Emelie förbi en sväng, vi kokade majskolvar och åt. Bättre än godis, eller hur?;) haha

Idag har jag bara varit och handlat med mamma, imorgon blir det jobb. Så även på tisdag, torsdag, fredag, lördag OCH Söndag.. Hej då sociala liv haha. Men pengar, det tjänar jag gott om den här veckan kan jag lova :D. Jag ska unna mig nåt fint sen, men vad vet jag inte. Ny mp3 förmodligen ;)

Puss puss

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0