Magaluf 08!

Om mindre än 24 timmar (23 timmar och 50 min) så landar jag på Mallorca och välkomnas av en 24 gradig värme!
Asså, det låter ju inte såå jäkla fel faktiskt. Och antagligen lär vi dra ut så fort vi lämnat väskorna osv på hotellet, man kan ju inte låta någon dag gå till spillo eller något haha.
Det här kommer bli så jäääkla najs! 8 dagar i solen, med en massa fest och ett bra gäng. Kan det bli mycket bättre än så egentligen?

Dock går min packning otroligt seeegt. Jag orkar inte, jag vill att jag ska vara färdigpackad redan haha. Men nu är det bara småplocket kvar som tur är. Fast jag har inte vägt väskan än, så jag vette sjutton om min packning funkar =p

Gårdagen var riktigt riktigt trevlig. Var hemma hos Christer typ 8 pers och söp. Bara för att jag behövde värma upp levern lite haha. Hade det skit trevligt där, kastade lite pil och snackade en massa. Runt 4 började jag och Raggarn röra oss hemåt, men det gick fan inte snabbt alltså. Slutade med att han följt mig nästan hela vägen hem och så stod vi och snackade i 1½ timme.. Men när morgontidningsbilen kom där vid halv 6, då kände vi att det kanske var dags att ge upp och gå hem och sova haha.

Jag har varit mega flitig idag, jag kom faktiskt upp vid halv 11 och var i v-by innan 12 för att säga hejdå till några osv. Sen var det bara att åka till stan och fixa den så härliga brasilianska vaxningen... Ja, det gör lite ont faktiskt. Men inte värre än att man klara av det, och resultatet blir ju bra iaf ;)
Sen var det leta bikini som gällde, hittade en ny bra så det var najs. Lite andra grejer inhandlades såklart.
Sen tillbaka till vällingby där min andra Hepatit A och B spruta väntade. Och efter det var det bara att gå och säga hejdå till mamma, bror och elvira på jobbet. Det gick itne snabbt för mig att komma därifrån, men jag börjar bli van haha.

Sen har jag typ packat, och det går sådär som sagt haha.


Jag var för övrigt på Muskö i lördags, för att prata med B om allting. Jag har fått en guidad tur i musköberget! Riktigt ballt, och rätt speciellt också haha. Fick träffa lite coola militärgubbar och sånt.
Var riktigt skönt att åka dit och prata med honom, det som sades skulle aldrig ha kunnat sägas på telefon. Så det var lätt värt en resa på över 3 timmar =p
Men vi bestämde typ att vi inte skulle fortsätta det här, att det var bäst så. Men det känns för jäkla surt alltså! Jag gillar ju honom ... Men men, vi får se vad som händer i framtiden. Vet bara att det sög rejält i magen när jag kysste honom för sista gången. Murr!! Beslutsångest deluxe här fan!
Kan man inte få paxa honom till i december? haha om det hade gått hade jag lätt gjort det alltså.


Men men, nu ska jag äntligen ladda upp två videos från västerås så jag kan publicera det inlägget snart. Och sen kanske jag borde packa klart? =p

 
Bara för att den här låten är så stört fin!

Puss / Snart en brunare Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0