Magaluuuf!

Sitter just nu pa hotellet och skriver. Fan vad 40 min forsvinner snabbt!
Idag blir en lugn kvall, jag har typ smittat alla med min forkylning haha. Sa vi har laddat upp med chips och cola och ska bara ta det lugnt ikvall.

Festerna har ar heeelt otroliga! Jag har sa jakla kul sa det finns typ inte. Man drar ut runt 12, och sen kommer man hem runt 7. Och da har vi dansat konstant dom timmarna. Eller, vi gar iofs och nakenbadar i havet da och da.
Vi har aven gjort scenen vid djn pa grabbarna grus till var scen, det ar vi som star och dansar dar konstant, och nu tar t om vakterna bort alla andra haha. Bardisken pa Casablanca ar ocksa var haha.

Forsta kvallen var perfekt, kom till hotellet runt 11, vid 2 var vi ute och gjorde stan osaker. Vi hann med Casablanca, dansa pa bardisken dar, Grabbarna Grus och scenen blev varan, aven 3 nattbad hanns med innan klockan blev 6 haha. Helt underbart!

Nae, nu borjar tiden rinna ivag, skriver kanske nagot mer, annars sa kommer det nar jag kommer hem!

Saknar mina brunisar foresten, och herr B ocksa, surt nog >.<

Puss / Fanny som ar bra mkt brunare redan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0