Pruttförkyld!

Japp, här ligger jag i min säng, snorig som aldrig förr... Lite hosta och feber kan jag också skryta med att jag har, men värst är hur snorig jag är. Det är helt sanstlöst haha. Och jag som åker till Magaluf på onsdag! Liite smått panik över att jag kanske kommer vara sjuk då, men förhoppningsvis så blir jag frisk tills dess. Blir iaf inget jobbande innan jag är frisk, tänker inte riskera magaluf, big no no..

Det har varit rätt dött här på uppdateringar, det får vi väl typ be om ursäkt för eller något? Jag tänker försvara mig med att jag faktiskt skrivit två inlägg, som av olika anledningar var tvungen att raderas. Hrmrhm, nu lämnar vi det. ;)

Shit vad pinsamt när jag ser att det nästan var en månad sen jag skrev sist. Illa illa!

Vad jag har gjort sen dess? Örhm.. Mina blåmärken är för övrigt nästan helt borta nu, det är bara lite ömt fortfarande haha.

Ska försöka ta allt så kortfattat som möjligt, annars blir väl det här längre än mina vanliga bajslånga inlägg. Men i så fall tänker jag skylla på att jag är så stöööört uttråkad pga min förkylning, så det så ;)

För ca 3 veckor sen, träffade jag är en helt helt underbar kille. Jag blev såld på två sekunder ungefär. Och samma för honpom, och hittills låter ju allt kalas, eller hur? Men nicht, sån tur ska jag inte ha. Jag börjar tänka, och det är aldrig bra när jag börjar tänka bara så ni vet. Så nu har jag typ förstört det här genom att jag tänkt för mkt, och sen gör han lumpen, och sen är det en massa andra jobbiga faktorer som spelar in. Bland annat att jag har stört kul som singel, och det vill jag fortsätta ha. Så på något sätt måste jag nog bryta det här på ett bra sätt, för det är verkligen en sjukt bra kille. Jag har redan förvarnat honom om allt, så det kommer inte komma som en chock för honom som tur är. Jag har fram tills Magaluf på mig att bestämma mig... Begreppet både vilja ha kakan och äta kakan kommer så väl till pass just nu. BLÖ!!
Hade det inte varit så att han säkert kommer gå in här och läsa hade jag kunnat skriva mer om allt det där, men jag fegar ur av någon anledning... Murr =/

För ca 2 veckor sen var jag ute med Elvira och hennes kusin och hennes kompisar. Jag hade skit kul, och inte bara för sällskapets skull. Höhö, jag är så nööööjd! ;) Och med det så lämnar vi det bakom oss. Lyckad kväll helt enkelt. Även där stötte jag på folk som jag absolut inte förväntade mig att träffa. A´s bästa vän med flickvän var även där, mycket spännande. Han skulle egentligen också ha kommit... Visst, vi kan umgås rätt normalt nu, men vi har aldrig festat ihop sen vi gjorde slut så det är lite oklart hur det skulle fungera. Men men, det får väl tiden utvisa. Den jäkeln har nog precis kommit hem från Magaluf nu, så där får vi punga ut lite tips om vart man ska gå osv =)

Förra onsdagen åkte jag till Västerås. Det är nästan så att Västerås förtjänar ett eget långt inlägg. Japp, det ska det fan få också. Sanslöst underbart!

Det här är väl det "viktigaste" som har hänt, sen har jag väl fördrivit en massa tid på jobbet, varit en del med B och även Christer och diverse andra muppar =)
Och nu på onsdag är det äntligen Magaluf! Gaah, jag längtar som fan! Värme, bad och massa fest. Kan det bli bättre?!

Nu ska jag börja skriva på västerås-inlägget, och det kommer bli långt. Och säkert totalt ointressant för er, men det struntar jag faktiskt i. Jag älskar att kunna gå tillbaka och läsa vad tusan jag gör om dagarna. Så mycket man gör som man inte lägger på minnet alls.

Puss från en snoooorig Fanny! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0