Tokig kanin

Min kanin har blivit tokig! Haha, farmor hade passat henne under vår Grekland-tripp, och då berättade hon att Sasha (kaninen) hade hållt på att stöka i sitt lilla hus. Hon gick ut ur huset, samlade på sig lite hö-strån och gick in igen för att stöka lite till! Haha, alltså.. jag måste säga att jag hade svårt att tro på det.. tills jag fick se det själv.



Det här kanske inte är så kul egentligen.. men det är så himla olikt Sasha! Hahaha, så galet söt! Hö-hållaren var nyfylld igårkväll, och nu är inte ens hälften kvar! Som hon måste ha kämpat..

Och sen mitt i allt ligger hennes lilla godis-boll, typ inbäddad i hö. Det känns som att hon tror det är en liten kaninunge eller nåt. Hihi

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Fanny

Emelie Pemelie, hon ar typ "skendraktig" dom sma harbollarna gor sana dumheter da haha. Dom tror att det snart ska komma kaninbebisar ;)

2008-07-23 @ 03:01:00
URL: http://brunluggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0