Bad och Frukt

Igår badade jag för första gången för iår i Sverige!!
Det var kaaallt, men efter ett tag var kroppen bortdomnad så då kändes det helt okej ändå. :)
Och så fick jag en massa vatten i näsan pga att nåågon puttade ner mig från den säkra bryggan.

Samma nåågon vars skor jag sedan snodde, vad säger ni? Kanske ska införskaffa ett par? :P



Idag ska jag besöka Frida Maxiii och se om hon sköter sig i kassan. Kanske ska sätta hennes kunskaper på prov genom att köpa en viss exotisk frukt.. Närmare bestämt Frukten utan smak, ja säg vad har den för kod Frida? ;)

Eller så kanske jag sparar mina pengar och testar henne någon annan gång då jag slipper betala, muaha. Man måste tänka ekonomiskt när man inte har någon stadig inkomstkälla. Ja så får det bli.

Tack och hej! Leverpastej.
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0