366 dagar

Idag är det bara 366 dagar till jag tar studenten. Åh vad jag längtar kan jag lova. Var på treornas utspring, och avundsjuk blev jag som bara den. Jag blev även "skadad" där, haha. En student som jag stog bredvid lyckades tappa en stor champagneflaska, en av dessa stora skärvor flyyger förbi mig och gör en rejäl repa på knäet. Det började blöda. Haha, lilla kinkiga jag tar det här som en stor grej och visade genast upp repan för mamma och pappa när jag kom hem. :P Det lämnar nog ett ärr, som lyckligtvis har ett kompisärr några centimeter under sig. Hahah, töntigt.

Hur som helst, imorgon är det avslutning som sagt, och då även bara 365 dagar till studenten! ;) Härliga nedräkning.

Godernatter!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0