Andra gången någonsin!

Jag har städat en toalett för andra gången i mitt liv!! Och den här gången var det nästan frivilligt. Shit pommes, håller jag på att bli vuxen här kanske?
Första gången var det en muta för att vi skulle få sno min brors lägenhet och festa i haha. Och nu var det bara för att jag hade så jäkla tråkigt. Sitter och väntar på att folk ska få i sig middag så man kan göra något kul ikväll. Hoppas på en repris från igår, sjukt najs kväll.

Jobbade först till 3, sen drog jag till Lunda ängarna där några dårar spelade fotboll och vi damer solade. Perfekt väder för det, lagom varmt och allting. Perfekt avslutning på det hela när jag blir genomdränkt i 2 liter vatten... Och jag hade ett vitt linne haha. Inte alls genomskinligt, nej nej! ;)

Drog hem, käkade middag och sen var det bara att klä på sig varma kläder för grillning på Hby strans klippor väntade. Vi var väl ett gäng på kanske 30 pers om inte mer som satt där och drack lite, spelade musik osv. Sanslöst mysigt!
Runt 1-2 fick jag skjuts hem, jag börjar bli kär i det där gängets bilar alltså. Fyfan, jag fnittrar som jag vet inte vad när dom gasar på haha.

Har jobbat idag, och var väl lagom pigg imorse, jag ville ju snooza längre! Men upp kom jag iaf, och jag kom bara 30 sek för sent också, det är helt godkänt tycker jag ;)

Fru bagare var där idag också, skit mysigt! Så jag hade en lunchdejt med henne, och vi satt och skvallrade om allt möjligt ungefär. Fick även ett sms av herr bagare där han skrev att han saknade mig, mihihi =D Iofs saknar jag säkert honom mer, men fortfarande haha. Lite varm i hjärtat blev jag allt =)

På hemvägen gick jag förbi nälstaängarna, där Christer och company spelade lite boll. Fattar inte hur dom orkar, måste vara ölen som gör det haha. Och nu väntar jag ju som sagt på att dom ska bli klara så jag kan få brumma bil =D

Puss och trevlig kväll! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0