Bygglovs Villy + drog i drickan

Nu är jag här igen, tadaaa. Och redo för ett jobbigt långt inlägg, men antar att det inte är någon överraskning längre haha.

Vi kan börja det hela med att säga såhär. Jag är röd. Riktigt röd, jag skulle nästan kunna agera stopljus just nu haha. Men som tur är så gör det inte ont alls, så jag är nog inte så farligt bränd ändå. Brukar alltid bli såhär i början av sommaren, och som vi alla vet. Röd blir brun till slut! ;)
Hade det skit mysigt med Jesper idag. Mötte honom vid elva och så låg vi bara där och tog det lugnt. Badade gjorde vi också! Vi var kvar där till 2 ungefär, då var jag tvungen att hoppa in på jobbet och jobba 2 timmar. Men det var tillräckligt för mig alltså, hade jag legat kvar där så hade jag nog haft rätt ont just nu..
Efter jobbet har jag drygat omkring med Christer, köpt studenpresenter och studentmottagningsklänningar. Och så har jag åkt raggarbil haha. Jag är helt kär i Stoffes slitna raggarbil som kan göra avgas pruttningar. Jag fnittrar som ett litet barn varje gång ungefär haha.

Men för att återgå till det roliga, helgen!
Fredagen började med att jag jobbade till 7, sen var det bara att vandra järnet hem till Malin där Emilie, Dea och Issa väntade plus galet mycket mat. Vi käkade as god mat, drack god bål och körde jag har aldrig. Skit trevligt helt enkelt. Dock avvek jag runt halv 11 ungefär. Skulle in till stan och Harry B James som hade öppet till kl 5 kisskonserten till ära. Mötte upp det vanliga gänget där, och folk droppade in och droppade av under hela kvällen.
Det mest spektakulära var väl att jag och Elin satt och festade med Villy från bygglov haha. Det var.. En speciell upplevelse måste jag säga.

Något mindre kul var att någon hällde ner något i mitt glas med cider. Men som tur var så upptäckte jag det innan jag hann dricka av det. Och snabbt som fan stack vi ifrån det bordet! Blev fan riktigt rädd/upprörd. Man vet ju att sånt händer, men samtidigt tror man aldrig att det ska hända en själv... En kompis till mig visste inte om att någon hällt ner något där så han drack av det, och fick sig en rejäll fylla trots att han bara drack 2 öl.. Så nånting mysko var det i den.

Efter det så hade jag iaf skit kul, drog i mig för mkt alkohol dock, det märkte jag när man dagen efter tänker efter hur mkt det egentligen blev.. 12 cider plus förkrök är waaaaay to much för lilla mig! Så det var en jävla tur att vi åt som djur hemma hos Malin, och sen bidrog väl faktumet att jag drack till kl 04:45på morgonen till att jag mådde bra hela kvällen och dagen efter, mer eller mindre haha.

När stället stängde 5 tog jag och två killkompisar en taxi hem och jag rullade väl in här hemma runt kvart i 6 kanske.

Märker nu att det börjar bli lite väl långt här, och jag börjar bli rätt trött. Så vi får helt enkelt dela upp min helg i två inlägg eller så. När jag skriver igen vet jag dock inte.
Imorgon är det ju utspring plus studentmottagning och sen slutskiva! Är inte så taggad just nu, men det kommer komma snart om jag känner mig själv rätt haha.

Ska försöka bli bättre på att lägga in bilder när jag skriver också, så här kommer det en bild på mig och Villy! ;)
 Kameran suger iofs pung, men fortfarande, det är bildbevis! Haha

Näe, nu ska jag sussa galet.
Puss och natti! / Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0