Elvis comeback

Imorgonbitti landar planet på Arlanda flygplats. Kl 07.15 närmare bestämt, om allt går som planerat (klart att det gör!). Självklart tänker jag befinna mig där (dock kl 07.17, får hoppas på en liiiten försening) för att möta den lilla korven, trots det tidiga klockslaget! Snälla jag. =) Och snälla Fanny som förhoppningsvis också kan komma. Det var meningen att hon skulle hit till mig idag, men den stackarn har ätit något dåligt och spytt hela morgonen. :/ Hoppas hoppas att hon mår bättre imorgon, för tapper som hon är planerar hon att stiga upp runt 6 för att ta sig till Arlanda ändå! Frida är mindre snäll och tänker inte befinna sig där för att möta Elvis, men det kan bero på att hon ligger och schteker någon annanstans och har en bit att åka..

Självisk som jag är tänker man på att för en gångs skull är det jag som får sova längre, och kunna gå upp då Fanny måste åka. Hihi. Det händer inte ofta kan jag säga.

ELVIS VÄLKOMMEN HEM!!!!!!!!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0