Hej, hej då

Hej everybody

Här är jag, trött, mör men glad efter tre arbetsdagar som har gått bra! :D Jag vill bara säga att det är gaaalet mkt koder man ska kunna när man sitter i kassan.. Hitills har jag typ lärt mig; Bananer (4011), Avocado (4227), gröna äpplen (3210) röda äpplen (3214), jordgubbar (4252), godis (1363) osv osv.. Det tar typ aldrig slut.. hahah. har en fusklapp som är typ hmm.. 40 cm lång? Och det är inte ens i närheten av alla koder som finns.. suck.

Men kul är det faktikst, ett ganska socialt jobb, och bra arbetsmerit för tha future.


Imorgon bär det av till Kreeeta, woho! Ska bli himla trevligt måste jag lova, blått vatten, blå himmel (hoppas), god mat, brun, maaha. Underbaar.

Så jag kommer förmodligen inte skriva här på en vecka.. Men vi hörs sen ;)

Pussar i massor

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0