Heja Sverige!


   


Jag tror stenhårt på 3-0 till Sverige! Jag har intalat mig själv att det ska bli så, och något annat tänker jag inte tillåta. Därmed basta! Målen får dom göra hur dom vill, det gör ju pressen lite mindre. Eller hur? :)

HEEEEEEEJA!
/Emelie

Om ni läser det här när matchen redan är spelad så kan jag säga att jag antingen är nöjd och glad eller jävligt förbannad. Spelar dom dåligt men vinner = lite förbannad men lättad. Spelar dom bra men förlorar = fanfanfan. Spelar dom dåligt och förlorar = jävla sopor!! (asförbannad). Spelar dom grymt och vinner = WOHOO!! VI TAR GULD! (mycket nöjd och glad)

Haha nej jag har verkligen inget bättre för mig :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag missade heela matchen :( Såg bara sista 4 minuterna, men jag hörde vrålet från hotellet när dom gjorde mål :) Haha

2008-06-10 @ 23:06:47
URL: http://brunluggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0