Hemma från ett hett Grekland

Nu är jag hemma efter ett vääldigt varmt Grekland, Kreta, Hersonisson, Mediterraneo Hotel (?). Några nyanser brunare och med lite nya kulturchocker är jag hemma. Borta bra men hemma bäst, eller hur?
En massa sol och bad har det blivit såklart, men även Knossos, Aquarium och shopping har stått på schemat. Det finns egentligen inte så mycket att säga, så jag låter bilderna tala istället ;)

 utsikten från vårat rum ;)

             

Härligt va? ;)

Imorgon ska jag träffa brunluggarna, inkl Elvis den här gången :D Det var inte igår inte ;)
På Lördag blir det Sex and the City premiär med tjejorna, och på söndag ska jag träffa Tobbe.
Så jag kommer nog inte hänga alltförmkt vid datorn i helgen, måste ju ut i "det vackra vädret" host..


Puss och Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad härligt det ser ut :D snart är det min tur! Wohoo!

2008-06-20 @ 13:11:33
URL: http://brunluggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0