Me are here

Skriver inte här så mkt just nu, det beror som sagt på att min dator är på lagning. Men imorgon får jag tillbaka den <3. Den mesta tiden vid vår externa dator har bestått av suckar och slag på bordet för att den är sååå seg.

Anyway.. Vad har jag nu gjort under denna tid? Joo.. Jag har överlevt tvåan! Wohow! Det har vart en del plugg sista veckan, men nu är det över och på onsdag kommer det efterlängtade lovet. Har även träffat kompisar och Tobbe. Och idag tog jag faktiskt mitt första dopp! I en pool dock, men lika härligt för det hihi.

På Onsdag På Onsdag På Onsdag. Och det härliga är att imorgon går vi endast halvdag, det är bara info om projektet nästa år. På Tisdag är det utspring för treorna, då är man nog där och glor. Och på Onsdag, kära onsdag, får vi sommarlov!

Den 12: Juni ska jag till Kreta! Vi bokade en resa i sista minuten (fast inte en sista minuten resa höhö). Det blir en vecka, med all inclusive. Även Middagsklädsel :/ Lite för fint för ett inte så jättefint hotell måste jag säga (3+). Men häärligt ska det bli :D hihi


Ha en bra kväll!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0