Min tur att lämna landet

Ja nu är det snart min tur att lämna Sverige för betydligt varmare Grekland. Dock är det Thassos som står på biljetten och inte Kreta. Och vi är borta hela två veckor!! Det är alldeles galet länge ju. Jävligt svårt att packa för två veckor måste jag säga.. måste köpa lite nya trosor.. haha.

Men det ska bli himla skönt att komma bort lite, bara sola och bada och ha det härligt. Man lär få hemlängtan efter iaf en vecka, det brukar jag få.. och nu har jag ju en extra anledning att längta hem. Nämligen en viss herr Filip som jag inte får träffa på 2 och en halv vecka, buhu :(

Nej nu måste jag fortsätta packa.. har typ bara idag på mig, och lite tid imorgon. Har ungefär exakt samma planer som Frida dom kommanda dagarna. Alltså att dra till Fanny idag, komma hem imorgon och sedan dra in till stan för satc -premiären. Dock ser min söndag annorlunda ut. Ska åka hemifrån vid 5, för att sedan flyyyyyga härifrån! Det lär bli mycket sömn den natten.. inte. Men det gör inte så mycket. =)




Tudiluuuu folket! Vi ses om lite drygt två veckor! ;)

/Emelie
Glad midsommar förresten!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe jo lite ont gör det då, men efteråt när benen är lena längre så är det värt den lilla smärtan ;) Ha en underbar semester, grekland är så UNDERBART!

2008-06-22 @ 18:40:12
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0