Sämst

Shit, jag är riktigt riktigt dålig på att skriva här alltså. Fyfan..

Lördagen- var på Spången. Inte världens ställe, men vafan, när mina killkompisar anordnar en kväll där så är det klart jag drar dit. Innan det hade jag varit och firat Malin med hennes släkt och vänner inne i stan. Trevligt trevligt, dock bangade jag stenhårt på alkoholen där. Istället började en mysig huvudvärk smyga sig fram och den höll fan i sig till runt 10 på kvällen. Och då var det bara att köra igen! ;)
Hade skit kul på Spången, dansade i säkert 2 timmar eller så. Svettigt som få blev det haha. Drog sedan på en riktigt värdelös efterfest så det blev bara en snabb visit där för att sedan åka hem och sussa.

Söndagen - Malin fyllde år på riktigt!! Haha och hon fick tre dagars firande ungefär. Alltid najs. Jag och Andrea tog ut henne på middag på Fridays. Skit trevligt var det, och gott som fan haha. Drack lite drinkar och hade det najs. Efter det så drog jag förbi Emilys studentskiva. Pallade inte dricka där så jag åkte bara dit för att vara lite social. Stötte på en del folk som man kände igen eller hade hört talas om. Fick skjuts hem av Emilys brorsa så det var galet skönt alltså.

Måndags - Låg på nälstabadet som sagt med Jesper i ett par timmar och hade det as kalas. Brun som få blev man också. Sen bar det av till jobbet för att jobba 2 timmar.  

Tisdags - Skulle ha gått på 3ornas utspring, men jag lyckades missa bussen och då kändes det inte så värt det faktiskt. Så jag la mig och halvsov lite till kl 12 då det var dags att börja göra sig snygg!
Sjukt najs egentligen, jag fixade naglarna, fötterna, rakade benen osv osv. Och sen så lockade jag håret, och det tar ju en timme ungefär. Men snyggt blir det! Så jag var klar vid halv 3 och 3 mötte jag upp alla i v-by. Sen åkte vi till David, och han var ju lagom nykter när vi kom haha. Men det är så det ska vara! Åt god mat och hade det skit bra. Efter någon timme under tak så satte sig fler och fler ute på gräset och solade lite samtidigt. Runt 8 ungefär började jag dra mig hemåt, eller till centrum då. Där köpte jag käk och gick över till Christer och käkade. Sen gjorde han och Adolf mig sällskap till centrum igen, när det var dags att börja åka in mot stan. 3ornas slutskiva var målet, och den var väl sådär i början... Inge folk eller så.. Men efter ett tag började fler och fler droppa in, och till slut hade jag riktigt jävla kul där. Vid 2 tiden tog jag och tre till en taxi hemåt.

Onsdags - Skolavslutning! Men eftersom jag inte gått så jävla mkt i skolan i år så blev det inte samma vanliga WOOHOO känsla, men det var väl trevligt. Dock ska ni veta brunisar, att jag hade fan inte gått upp om det inte hade varit för er! Mådde väl sådär och var sanslöst trött. Fyfan haha.
Grät en liten skvätt på avslutningen, våran PH ska sluta och det är fan inte kul någonstans. Första gången Frida och Emelie såg mig gråta också haha.
Efter lite chillerill i kista så åkte jag in till stan på jakt efter min klänning, fast i en mindre storlek. Men det var lönlöst så då köpte jag mig lite piercings istället haha.

Torsags - Mötte upp Christer vid 10 och så la vi oss på Nälstabadet och solade galet. Riktigt skönt. Runt halv 2 började vi röra på oss, han skulle in till stan på utspring och jag skulle hem och göra mig snygg inför Andreas mottagning.
Riktigt kul att vara där igen och träffa alla, vissa var det över ett år sen man såg osv. Roligt att så många kände igen mig och blev så glada över att se mig =)
Drog runt 10 kanske (?) då jag skulle till en annan mottagning. Drog dit och hade det trevligt. Hittade en ny kompis i form av en väldigt hårig vovve som aldrig blev trött haha. Fick skjuts hem vid 2 tiden kanske, och då var det bums i säng!


Det här skrev jag igår innan jag drog ut, så ni inte tror jag blivit dum i huvudet eller så haha.

Pyss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0