Sängliggande

Har typ växt fast i min säng nu, fyfan. Har ju som sagt spytt 2 gånger dom senaste dagarna, lagom mysigt. Och jag som verkligen, verkligen hatar att spy också.
Men måste erkänna att det har varit lite skönt att bara ligga i sängen, sova en 18 timmar om dagen och bara chillerilla. Dock är jag jääävligt hungrig haha. Dom två mackorna jag fick i mig igår natt kom upp hyffsat snabbt så jag ska snart försöka mig på två till haha.

Förlåt Elvis att jag inte kom och mötte dig idag, jag hade verkligen velat det! Men tror du förstår varför det liksom inte riktigt gick =p Men på tisdag, då ska vi träffas! =D Wooohoo!!

Vad har hänt den senaste veckan då? Hrm hrm... Drog ut där i lördagskväll, vi körde omkring en hel del och sen blev det bad i Lövsta. Första utedoppet blev den 7/6 kl 23:20 ungefär. Vill bara tillägga att jag var först i av jag och 4-5 killar. Haha alla andra bangade på att bada och vi var ändå en 20 pers. Iofs kravlade jag mig i medans dom hoppade, men vafan!

Söndagen var det jobb igen som gällde, sen dra till Lunda ängarna där dom spelade fotboll som vanligt. Och sen blev det käk och till slut tog vi oss ut till Lövsta igen för att bada igen. Och här kommer smidiga jag in i bilden igen haha. Jag förstår seriöst inte hur jag lyckas!

Jag ska vara lite macho och visa att jag visst är modig nog att våga hoppa från en 6-7 meter hög klippa. Vafan, man är ju en man! Meeeen... Här kommer det klantiga in i bilden haha. Jag är halvt panikslagen, om det ens räcker iofs.. men iaf, jag hoppar och på något stört sätt kryper jag ihop så jag landar så fel så feeeel!!!
Jag gör ett ben-bröst-ansikte plask. KADAAAAAAM rätt ner i vattnet haha. Jag föll som en kub ungefär haha. Slår i mina smalben så hårt så jag vet inte vad alltså.  Kommer upp till ytan och då ser jag hur alla står och kikar ner och ser helt förfärade ut haha. Det positiva måste väl vara att dom iaf kommer komma ihåg mig och mitt cp hopp haha.

 Såhär såg den värsta sidan ut dagen efter haha.
 Och här har det börjat bli lite blått haha.
Ett blåmärke på 25x5 cm är väl inget liksom, heelt normalt ;) Sen att jag fick blåmärken på varje sida om smalbenen, ett på baksida lår (där hälen träffade tror jag) ett 10 cm långt på underarmen och helt öm i ansiket är rätt skillat med tanke på att jag bara skulle hoppa i vattnet haha ;)

Sen hände väl inget speciellt i veckan.. Var på cypertown med Micke och hans vänner igen, och den här gången kom jag faktiskt på 15e plats av 26 st som var med! Jag är stolt, oh ja!

Onsdags - Gustens student! Grattis grattis måste man väl säga =)
Jobbade till 7 och sen efter det drog jag, bror och Oscar och Miriam dit. Då var redan bror nr 2 och Louise där. Käkade och drack massa god mat, träffade en massa folk jag kände igen och en hel del spelkunder haha. Hade hur trevligt som helst, så jag följde sedan med på deras slutskiva . Träffade ännu mer folk man kände, rätt obehagligt egentligen hur jag alltid lyckas stöta på vissa människor haha. Men apkul hade jag iaf, och kvällen slutade kalas haha.

Kom hem runt 9, och då var det bara att försöka sova någon timme innan jag skulle till jobbet vid 12. Men eftersom jag höll mig på en bra alkoholnivå hela kvällen så var det inga problem. Jag var pigg som en mört haha.

Det var väl min vecka i stort sett, jobbade en hel del, men det gör jag mer eller mindre alltid så.. Och den här helgen, då jag faktiskt var helt ledig och hade planerat att festa både fredag och lördag slutade ju mer eller mindre i katastrof haha. Drack lite i fredags, men mådde som sagt redan illa då så fick inte i mig så mkt, och tur var väl det kanske. Satt hemma hos Christer hela kvällen några stycken och körde sanning och konsekvens. Riktigt roligt haha. Jag fick såklart korten; Låt hela gruppen kroppsvisitera dig, låt gruppen bestämma ett ord som sedan skrivs på din mage osv haha.
Kom hem vid 3 ungefär, och vid 10 på morgonen var det bara att kasta sig ur sängen och pricka papperskorgen haha. Mysigt värre! ;)

Näe, nu ska jag skicka iväg en beställning på lite böcker till i sommar. Måste komma igång med min läsning igen, förstår inte varför jag inte läser längre egentligen. Jag är en sån där nörd som utan vidare kan läsa ut en bok om dagen när jag har semester. Men nu ska jag iaf beställa några som jag verkligen vill läsa så får vi hoppas att suget kommer tillbaka igen =)

Ska försöka mig på Snabba cash nu t om, så tack och hej från mig!
Puss / Fanny

Kommentarer
Postat av: Jackie

Re: Ammen det är inte sant, haha. Du också?! Jag blir nog också hemma från jobbet imorn. Sista gången jag jobbar innan Maggan, men är inte kry, så jag MÅSTE nästan stanna hemma och kurera mig. Pallar inte vara dålig där nere. Ringer dig om ett tag så får du hålla mig sällskap när jag går ut på en smogg^^ hrhr

2008-07-11 @ 17:06:15
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0