Tjingeling!

Tänkte bara skriva lite snabbt här, känns som om det blir för långt mellan inläggen annars.
Har haft en kanonhelg! Dock jäkligt sliten, men det har varit sååå värt det!
Nu ligger jag i sängen och ska sussa strax, har tagit igen på alla bloggar och sånt från helgen så man är uppdaterad som man bör haha.

Imorgon kommer bli riktigt skön, ska möta upp Jesper vid 11 i Nälstabadet och där ska vi ligga och chillerilla hela dagen och bli bruna som aldrig förr. Snacka en massa skit som vanligt ungefär.
Sen vankas det långpromenad med Christer och säkert någon/några fler. Måste ladda upp inför tisdagens utgångar haha

Nu börjar jag bli för trött här, så bäst jag stänger av här.
Men måste ju dela med mig av en bild från helgens bravader.
 Sådär kan man också se ut kl 5 på morgonen utanför Harrys haha.
Observera mitt ascoola hawaiihalsband med jägermeisters märke på haha.

Men men, mer om helgen kommer upp senare.
Puss och godnatt! / Fanny

Kommentarer
Postat av: elvis

haha stentuffa brillor:D

2008-06-02 @ 04:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0