What to do..

Gaaah beslutsångest :/

Fanny har spytt igen så hon bangar på att dra, vilket är förståeligt.. Flyget ska tydligen komma 25 min tidigare än väntat.. = typ nuuuuuuu när som helst. Usch what to do..

Känns ju bajstaskigt att inte komma, men samtidigt.. är det inte roligare att träffa alla oss glada samtidigt? Om jag ändå kunde ringa Elvis.. :/

/Confused Emelie

Hur jag än gör nu så blir jag ju försenad och vem vet hur jag ska hitta lilla Elvis på stora Arlanda? :S Är inte så kul att vandra runt ensam där .. har inget nummer jag kan ringa heller.. fanfanfan



07:15 New York EWR SK904, AC9424, LH6283, UA9368 5 Landat 07:00 SCANDINAVIAN SAS

Elvis är hemma igen :') Det blir nog inte att åka in nu, tror jag har förlorat min chans.. FÖRLÅT ELVIS!!!!! Hoppas du förstår ändå och att mitt sms kommit fram. :(

Kommentarer
Postat av: Elvira

det är lugnt babe, jag förstår alla gånger :) det är ju tanken som räknas iaf! :D <3

2008-06-15 @ 17:36:15
URL: http://alltomelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0