Alvin and the chipmunks

Har precis kollat på Alvin, igen. Det här var tredje gången jag såg den, men den är fortfarande lika söt. Min favorit är lätt Theodore!
 Någon som blir förvånad? haha ;)

Har inte gjort mycket vettigt idag alltså. Sov till halv 4, åt frukost bestående av massa godis och saft och sen åkte jag till mamma med brorsorna för lite middag. Efter det hamnade jag här, liggandes i sängen med datorn i knät. Kan det bli mycket bättre? Hade ev tänkt att dra ut ikväll igen, men kände att jag inte riktigt orkade det, plus att det skulle bli så jäkla sent.

Gårdagen var iaf riktigt trevlig. Började på Nivå 22, stannade där en timme ungefär innan vi drog till Toxic. Var väl sådär måste jag säga. Kan iofs bero på att jag var sjukt sliten/trött från kvällen innan så jag orkade inte riktigt tagga till. Träffade en del roligt folk, och än en gång, Världen är fan äckligt liten! Överallt möter man på folk man känner, eller som känner någon man känner och bla bla. Drog hem ganska tidigt igår, det började snackas om diverse efterfester så av någon anledning drog vi ifrån toxic. Rätt dumt, fast ändå rätt skönt för efterfesterna sket sig så jag kunde åka hem och sova. Kom hem runt 3, så jag fick mig en 12 timmars sömn iaf. Och det behövdes vill jag lova! Lär sova lika länge imorgon också, är helt ledig så har inget bättre för mig ändå haha.

Funderar på om man kanske skulle träna, eller gå en promenad imorgon. Har blivit lite mkt alkohol och annat onyttigt på senaste tiden. Det är fan dags att börja tänka på sommarfiguren ;) Magaluf närmar sig! Gaah, längtar gaalet! =D

Jag undrar vart 3/4 av mitt lilla gäng är för tillfället? Elvis, du brukar ju alltid vara inne mitt i natten när jag kommer hem från en hård utekväll? Inte har någon av er visat era söta nyllen på msn iaf... Att inte prata med dom på mer än ett dygn känns fan riktigt wierd. Baaaaaaaaaaaaaaaaabes ;(

Näe, nu ska jag kika på något avsnitt av Gossip girl, sen ska jag väl försöka sova.
Puss /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0