Aochie

Sarah, jag måste säga att efter din underbara (Läs: Plågsamma) massage igår, så är min rygg ÖM! Om håret slår till där gör det ont, haha! Men pappa sa att då är knutarna borta, så jag tackar så himla mycket! ;)
Som sagt, eftersom att jag ofta är stressad så spänner jag mig, det leder till att min rygg kan jämföras med en 70 årings. Haha, jag var så hård igår så att jag ville skrika när jag fick den väldigt välbehövliga massagen.

Nu ska man väl plugga, bläsch.
Vid 18.00 idag ska jag heja på min lillbror som står i mål mot ett hockeylag ändå från Finland, egentligen har jag ingen lust. Men vad gör man inte för familjen? ;) haha. Det kommer väl vara så nervöst att jag spänner mig ännu mer, och så är min rygg knäpp ikväll igen.

Igårkväll fick jag en massa nya kläder! Jag och några kompisar samlade ihop våra gamla kläder, la ihop dom i en hög och bytte med varandra! Några småfighter blev det, tjejer.. ;) haha. Min vinst blev Två tröjor, ett linne, en klänning och ett skärp. Min "Förlust" blev två tröjor, en tshirt och en skjorta. Ingen har blivit använt på över ett år;)

ÅH HERREGUD! Jag fick ett samtal nyss. Jag ska på Jobbintervju på en mataffär! Det är ju sjuukt hahaha :D Nu är jag glaaaaaaaaaad!


Hej då från en väldigt lycklig Frida!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Grattis! Hoppas det går bra!! :)

2008-03-28 @ 21:30:48
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0