Beach 08- här kommer jag!

Jag och Emelie har precis gjort en "pakt". Det här är väl den tredje i ordningen, men iaf ;) haha
Inget onyttigt på 2 veckor, för nu jävlar ska iaf jag bli fit! Det är ju snart shortssäsong, alltså kan man inte gå och sladdra hur som helst ;)

Det vi har bestämt är;
Inget godis, chips, kakor, glass, läsk jaa, allt i den stilen. Saft är okej ibland, men helst inte. Nötter är okej.
Och så kanske den största boven i dramat. Alkohol, men det är också okej ;) haha. Vi ska ju inte överdriva det hela liksom ;)
Alkohol är galet mycket kalorier, men det ger iaf inte samma sockerberoende som allt annat.
Vi ska köra stenhårt i två veckor, sen kan man släppa efter lite. Jag måste iaf bli av med mitt jäkla sockerberoende.

Sen har jag även bestämt mig för att köpa gymkort! Herrejävlar liksom, jag vill inte ens tänka på hur länge sen det var jag tränade.. Det är nästan pinsamt. Men nu ska det bli ändring! Jag och bror min ska börja träna tillsammans. Gå och gymma och simma iaf 2 gånger i veckan. Nära och bra, kan man gå upp innan eller efter jobbet och träna lite.

Frida och Emelie var här igår, det var myspys =D En riktig tjejkväll, med en riktig tjejfilm.
Jag har för övrigt hittat min dröm man. Gaah, ge mig! ;)

image236
Jag skulle iaf inte banga en sekund. Herregud haha

Näe, nu ska jag snart försöka sova. Ska jobba imorgon igen, 11-19. Sen är det förhoppningsvis "fest". Vällingby öppnar sitt nya modehus imorgon, så efter det så är det fest för alla som jobbar i v-by. Dock har vi missat att anmäla oss, men hoppas att det löser sig iaf ;) Gratis mat och ev alkohol är ju aldrig fel ;)

Puss och godnatt från en nyttigare Fanny ;)

Kommentarer
Postat av: Elvis

Byebye sladder, right? ;) Jag ska påminna er när jag kommer ihåg:P själv ska jag äta godis nu hehe ;P

2008-03-27 @ 02:02:43
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: Emelie

wiiie, det här kommer gå bra, känner inget sug än ;) haha

2008-03-27 @ 12:24:52
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0