Biologiplugg

Har vi inte alla lärt oss vad det betyder när jag "pluggar". Att jag gör allt som jag inte borde göra, eller sitter på msn i för många timmar och inte gör ett piss. Men det är ju lite trevligt trots allt ;)

I måndags var det skola en stund, lite trevligt. Vi skulle redovisa om GI-metoden. Vi har sagt det förut, men det tåls att sägas igen Fyy fan vad vi är bra när vi improviserar! Vi har typ ingen aning om vad det är vi pratar om, men ändå blir det så himla.. Rätt ;)
Läraren var imponerad, vi fick massor av beröm och det tycker man ju om =D

Efter att Frida och Emelie svek mig för sin lektion så åkte jag in till kista med två från skolan. Där inhandlades det skor, jag är helt käääär. Ena paret är iofs galet höga, det är ungefär 10 cm klack på dom... Men det är najs! haha =D Dom ska invigas imorgon, woohoo

Idag skulle jag ju vara så duktig och plugga hela dagen inför mitt "omprov" imorgon. Hur tror ni det gick? Börjar med att jag måste jobba två timmar, fördriver en halv timme inne hos mina favoritbagare, missar lite bussar hit och dit. När jag väl kommit hem, petat i mig lite mat och lagt mig i soffan för några timmars seriöst koncentrationsplugg, tror ni inte jag somnar då eller?! Eller, det var ganska planerat iofs... Så jag får väl skylla mig själv egentligen. Blir till att plugga lite nu innan jag måste sova, och så lite imorgon innan provet.
Var och övningskörde med mamma idag också, det gick rätt bra faktiskt. Några pinsamma stopp på vägen, men det är sånt som händer. Annars gick det skit bra!

Teoriprov har jag bokat också! 11 april ska jag skriva provet. Passar mig skit bra, veckan innan slutar biologi B, så jag har gott om tid till att plugga till det. Det är på gång nu med körkort och allt! =D

Imorgon blir det utgång med massor från jobbet, en tjej där har spelning på Harry B James så vi blir några stycken som ska dit och kolla. Kommer bli riktigt roligt tror jag. Har inte bestämt mig för om jag ska dricka eller ej ännu, börjar jobba 10 på torsdag.. Och ska ut båda fredag och lördag. Det blir både dyrt och slitigt. Hm, vilket dilemma haha

Nu ska jag faktiskt ta och plugga, på riktigt!
Godnatt! Puss /Fanny

Kommentarer
Postat av: Lexie

hatar allt plugg :p

2008-03-19 @ 00:40:26
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0