Börjar det bli en söndags rutin?

Att köra en toksammanfattning av helgen börjar nästan kännas som rutin på söndagskvällen. Men men, varför bryta en tradition liksom? ;)

Hm, får väl börja med fredagen. Åkte till skolan, "pluggade" med Frida och Emelie, åkte in till kista och letade skor. Det gick inge bra tyvärr, så jag ringde Jackie och så åkte vi in till stan istället. Det gick ännu sämre där fan, jag blir galen. Mina favoritskor har ju gått sönder så jag måste hitta något att ersätta dom med. Stövlar känns för vintrigt att ha på sig. Jakten fortsätter! Jackie skulle typ pierca sig också, men skippade det eftersom det snart är sommar och allt vad det innebär. Orkade inte dra med henne på fest så jag åkte hem till h-by med lite godis och cola. Tillbringade kvällen framför datorn och några bra filmer så det var rätt najs det med!
Första lördagen på länge som jag gick till jobbet hyffsat utvilad alltså.

Jobbet gick skit bra, vi var bra med folk och det var "rätt" personer som jobbade så det flöt på bra. Jag sålde typ slut på allt i kondisdisken, bagarn blev lite imponerad haha =D
Efter jobbet var det bara att stressa hem för att göra sig iordning för schlagerfest hos Angelica. Irrade bort mig några gånger på den låga vägen till Liljeholmen. Väl där var det skit trevligt, schyssta människor och så chips. Kan det bli bättre?! haha
Vi var väl en... 11 personer allt som allt. Trångt och mysigt i soffan blev det allt haha. Runt 11 började vi röra oss in mot stan. Jag ställde till det lite för alla kändes det som, alla var minst 87or och så lilla jag liksom... Men det löste sig, vi kom in på Underbara bar (tror det hette så) trots att det är 21års gräns där. Jaa, jag känner mig cool haha. Jimmys kompis jobbar där så han snackade med vakten och så löste det sig. Var riktigt kul där, rätt bra musik, sköna stolar och gaaalet goda drinkar! För goda t om, det blev lite jobbigt imorse tyvärr =p
Fick mig en liten flirt med en av killarna också hihi =D Får se om han hör av sig någon gång eller så.

Kom hem runt 3, kokade lite makaroner och sen var det bara att tokdäcka i sängen haha.
Galet jobbigt att jobba idag, men som sagt Jag mådde som jag förtjänade ungefär. Men lika glad var jag för det haha.
Har inte gjort så mycket vettigt idag, "pluggat" vilket betyder suttit på msn och fördrivit tid haha.

Men nu blir det sängen, har sovmorgon imorgon t om! Lyyyx!
Puss och godnatt!
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0