Dagen efter

Sitter nu här och petar i mig lite snabbmakaroner och köttbullar. Mycket gott måste jag säga. Makaroner är typ den ultimata maten, med lite ketchup och peppar på.. Yuuuummie!

Gårdagen var mycket trevligt måste jag säga. Kul att festa med J och N och deras kompisar. Vi var på 360 igår, riktigt kul haha. Träffade även en gammal kompis där, så han fixade gratis öl och cider. Det uppskattades! ;)
Vi röjde dansgolvet, x antal snusk tog oss på rumpan och var allmänt äckliga. Jag förstår seriöst inte grejen, smyga sig fram bakom någon tjej och börja kladda hej vilt.. Skit skabbigt måste jag säga. Träffade en jobbarkompis där också, så när dom andra drog fortsatte jag festa med hon från jobbet och hennes gäng. Hade sjukt kul, blev en nattvisit på mc donalds också.

Vad som hände sen ska det inte skrivas om här iaf, ni som vill veta får helt enkelt fråga ;)

Kom hem rätt tidigt imorse, och har sovit sen dess. Är så sjukt trött alltså. Helst skulle jag vilja sova i ett dygn eller så. Men det kan jag inte göra, för om en liten stund ska jag åka iväg till bror Dennis och fira honom. För han fyller hela 22 år idag, Grattis!
Efter det ska jag hem till Jesper där han bjuder på hemlagad mat, jag är helt förvånad! Haha Jesper laga mat, går det? ;) Men det ska bli kul att käka med honom, vi träffas så sällan känns det som. Sen blir det nog förkrök hos Jackie innan vi ska dra till Toxic. Så är planen iaf, sen får vi väl se om det blir så.

Nu måste jag springa och sätta på mig lite kläder och lite smink.
Ha en trevlig lördagskväll! /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0